Fiat vai joku muu?
LAIKKO TOMMI
04.09.2016 21:32
YLITALO ASTA
04.09.2016 21:52
Ja saksassa isojen autojen eli 4,5- 7 tn myynti kasvaa kokoajan vuosi vuodelta.
Useimmat laatu autojen valmistajat concorde tyyliin järjestää ostajalle jolla ei ole kuin
B luokan kortti koulutuksen c1 korttia varten.
Samoin ranskassa, hollannissa ja belgiassa rekisteröidään vuosi vuodelta enemmän yli 3,5 tn.
T: Masi
LAIKKO TOMMI
04.09.2016 22:00
Hyvä suunta omasta mielestäni.. Viihtyisä kuljin eikä tartte punnita kaikkea mitä kyytiiin lykkää..
JANHONEN MATTI
04.09.2016 22:27
Tommi jos menet yli 3,5 tonnisella Gardalle vaikka Fussen - Innsbruck - Brennero - Affi niin eipä tuo GO-box maksu hetkauta sinua sinne eikä tänne.
Saksa ei tiemaksuja.
Itävallan puolella tulee ajettavaa muuttama kymmenen kilometriä joka kustantaa päästöluokasta riippuen kustantaa 20-30 sent/km.
Sondermaut Innsbruck-Brenner kustantaa 17-33 euroa
Italiassa Brenner - Affin liittymä (Bardolinon kohdalla) kustantaa kolmeakselisesta 20,90.
HAAPANEN TIMO
04.09.2016 23:11
Juu, kirjoitin väärin kun kerroin yli 3,5 tonnisten nousevan luokasta 1 luokkaan 3. Pitää olla luokasta 2 luokkaan 3. Kolmoseen menee kevyetkin jos korkeus on yli 3m.
Masi on kyllä luokassa 3 taatusti ilman peräkärryäkin.
http://www.autoroutes.fr/en/vehicle-classification.htm
Ohituskielloissa puhuin matka-autoista, en yhdistelmistä.
@timppa
LAIKKO TOMMI
05.09.2016 06:50
Jahas ok.Mites toi pituus sitte suora laiva/ Ruattin kautta? 14 metrinen pomppaa eri kastiin?
HIETAVUORI JUHA
05.09.2016 08:05
Eiköhän paremmin noihin laivahintoihin saa tiedon uitto yhtiöiltä suoraan . Niissä on sentään eri vaihtoehtoja vaikka kuinka paljon . Toinen toistaan kalliimpia ,,,,,,,
BACKMAN JUHANI
05.09.2016 11:42
Eikö se ole niin että toinen tykkää autosta joku mummosta ,äidistä ,tyttärestä tai joku anopista ,siitä autosta ,on merkkejä ja laatuja joka on kukkarosta kiinni niin kui n kaikki muukin joka maksaa rahaa niin kuin kaikki muukin ..........
LAIKKO TOMMI
05.09.2016 15:44