TomTom- navigaattorit

VAINIO RISTO 20.04.2012 18:34

Ostin TomTomin vanhan Airiksen tilalle ja eka reissu meni siten, että Tomppa ei löytynyt sateliittejä taivaalta. No, laiton tietysti takuukorjaukseen ja eilen tuli viesti, että saa hakea laitteen takaisin. Hain tänään laitteen ja sen mukana lapun, että pitää päivittää itse, kun sirun toimittaja on tehnyt ohjelmistovirheen. Pikkaisen käämi kärähti tiskillä, kun laite tuli "huollosta" varustettuna lapulla, että hoida itse kuntoon. Loistavaa takuuhuoltoa Tompalla.

Tiedoksi vaan kaikille, että ovat tuon lapun mukaan havainneet 31.3. lähtien tämän ongelman. Päivitys löytyy TomTomin sivuilta. Ostin muuten laitteen 12.3. ja ongelma muka löydetty vasta 31.3. Mulla varmaan on sitten eka linjalta tullut laite.

LIIKKANEN HANNA 20.04.2012 20:30

TomTomiin petyin minäkin siksi vaihdoin Navigoniin vaikka on kalliimpi niin suosittelen lämpimästi , meillä käytetty sekä asunto-autossa että taksissa toimii !

RUUSKANEN TUULA 20.04.2012 21:47

Ei se päivittäminen ole kummanen homma. minun tom tom 125 via kans rupes vaan ehtimään satelliitteja...piuha kiinni tietokoneeseen ja seurasin ohjeita. 7min ja toimii paremmin kun uusi...ps. minulle voi lähettää ne "rikkinäiset". T:Kari

SUOMI SEPPO 25.04.2012 17:59

Sama vika "rahikaisella". Tomppa ei löydä satelliitteja (TomTom Via 125 ): En voi vielä päivittää ennenkuin ensi kuussa, koska tompalla on kolmen kuukauden uuden kartan takuu. Ei ole vielä 3kk kun tulemme lomareissulta, jotta vielä kerkiäisi tarkistaa onko uutta karttaa tullut. Epäilin että tämä on kikka tompalta jotta saadaan uusi navi TomTom Homeen kirjautumaan ja 3kk aika juoksemaan. Itsekin ajattelin että menen Homeen vasta vähän ennen lomalle lähtöä. Mitähän kuluttajan suoja sanoo tällaisestä. Täytyykö asiakkaan ostaa kotitietokone ja nettiyhteys jotta saa tompan toimimaan ? @seppo

HAAPANEN TIMO 25.04.2012 18:53

En usko tähän kirjautumishommaan. Garminissa, vaikka kirjautuisit päivää ennen ilmaisen kartan eräpäivää, ilmestyy koneelle teksti "ensimmäinen satelliitti löydetty xx.xx.xxxx" Tieto käytön aloittamisesta tulee tätä kautta.

@timppa

SUOMI SEPPO 25.04.2012 19:20

No nyt ymmärrän miksei tomppa löydä yhtäkään satelliittia. Sehän vain ajattelee minun parasta ;-) . Mutta kumminkaan se ei selitä sitä miksi asiakkaan pitää itse korjata "ohjelmistovirheet". Eihän vaan Nokia ole ostanut TomTomia ? @seppo

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen tai vierailijoille tarkoitettuun Facebook-tunnistautumiseen.