TomTomin kanssa ongelmia

VIRTANEN PASI 27.02.2011 12:11

Pari vuotta vanha navigaattorini TomTom GO 730 ei saa enää yhteyttä tietokoneeseeni? Tietokone ilmoittaa "yksi USB-laite on vikatilassa". Aikaisemmin toiminut aivan moitteetta. Olen resetoinut, olen palauttanut tehdasasetukset, olen vaihtanut välikaapelia, mikään ei tunnu auttavan! Lataus/virtavalo palaa TomTomissa kaapelin ollessa kiinni tietokoneessa eli lataa. TomTom toimii muuten ihan ok, en vaan saa enää tehtyä päivityksiä.

Onko kellään kokemusta moisesta?

Pasi

HÄMÄLÄINEN MARKKU 27.02.2011 12:40

Oletko koettanut toista tietokoneen liitintä?

LAHELMA JUKKA 27.02.2011 14:27

Avaa laitehallinta (Oma tietokone, hiiren oikea nappi) ja poista siellä mahdollisesti vikatilassa (kuvakkeessa huomiota herättävä lisuke) oleva laite. Käynnistä tietokone varmuuden vuoksi uudelleen ja laita tomppa kiinni uudelleen. Tämä saattaa auttaa.

JUNTTILA ESA 09.03.2011 11:19

Kokeilepa tehdä "super reset". : TomTom Super Reset:

Lataa laitetta n. 30 minuuttia Paina reset painiketta edelleen ladatessa noin minuutin ajan Jätä laite edelleen lataamaan vielä 10 minuutiksi Paina start painiketta hetken ajan

Ruudulla pitäisi alkaa vilisemään dataa niin että piisaa. Tämän jälkeen laitteen pitäisi toimia normaalisti.

VIRTANEN PASI 19.03.2011 18:22

Kiitos vinkeistä, ei vaan saa yhteyttä tietokoneeseen. Yhteys vikatilassa.

HÄMÄLÄINEN MARKKU 19.03.2011 19:16

Soita Tomtomille 0303 9038, sieltä vastataan suomeksi.

HÄMÄLÄINEN MARKKU 20.03.2011 15:01

Oletko muutan testannut toisessa PC:ssä

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen tai vierailijoille tarkoitettuun Facebook-tunnistautumiseen.