Ducaton sammutus

HUOVILAINEN SEPPO 15.07.2013 21:17

Oliskohan kellään tietoa.Ducaton 2,8 i.d.TD sammuttamisesta,kun ei sammu avaimesta.Mistä voisi hakea vikaa.Onko polttoineen katkaisu venttiilissä,vai jossain releessä.Jos kokemuksia olisin halukas tietämään lisää.Missä kyseiset osat sijaitsee .(tee itse ohjeita) T: Seppo

Käyttäjän lisäys viestiin 15.7.2013 klo 21:41:19 Niin ja vuosimalli on -98

KYLMÄNEN PAAVO 15.07.2013 21:41

Minulla oli sama vika muuan viikko sitten Multijet 120:ssä 2,3 l Ei sammunut muuten kuin vaihde ja jarru päälle. Myös ei tahtonut käynnistyä, eikä lopulta sitten käynnistynytkään. Auto korjattiin Raskoneella, ja myös muitakin vikoja. Oli virtalukon pohja (n. 250€ ) uusittava. Nyt pelaa.

t. Boxstar

HJELM ARTO-VEIKKO 15.07.2013 23:21

Vuoden 2000 2.8 venttiili on pumpun päässä , jos siinä suutinputkien juuressa on sellainen parin tikkuaskin kokoinen mötikkä niin se on varkauden esto laite josta on ohjaus virta venttiilille. 2004 virtalukon pohja on helppo vaihtaa, tosin siinä tulee aika iso ja kallis kokonaisuus. En tiedä saako 98 pelkkää pohjaa.

t Jelmi

KOSKINEN OLLI 15.07.2013 23:46

Fiatin insinöörit on tainnu ottaa Ladasta sen heikoimman komponentin mallikappaleekseen. Hatunnosto heille.

KOISTINEN TOIVO 16.07.2013 06:08

Eikös fiiatti ollut ladan kopio, vai oliko se toisinpäin. Mulla meni kaksi virtalukkoa ladoissa melekeen nelijämkymmenen vuuen aikana, mutta virranjakajien laakereita loppuaikoina monta. Tuli halvemmaksi vaihtaa koko jakaja, kun laakeroida. Muuten alkuvuosina ne kestivät paljon paremmin. Toivopoika

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen tai vierailijoille tarkoitettuun Facebook-tunnistautumiseen.