Rinta-Jouppi Kempele

NISSINEN JUHA 09.05.2013 14:33

Loitavaa palvelua liikkeessä. kaupan jälkihoito asiallista. Ei tarvi tapella mistään vaan kaikki viat korjattiin takuuseen ja vielä muutama asia laittamatta. Nukkuu vaan yönsä paremmin kun tietää ettei tarvi vääntää kättä joka asiasta.

UUSIKYLÄ PENTTI 09.05.2013 14:45

Miten noita vikoja on noin paljon, kun on viellä osa laittamatta?(Onko merkki huono) Kirjoittele puolenvuoden päästä uudelleen, katsotaan sitten miten takuasiat hoituu. Ter: Pena

VALTONEN MARTTI 09.05.2013 15:04

Tuttu tilanne autokaupassa. Tehty kauppa tuntuu hyvältä, palvelu loistavaa, takuukin pelaa. Muttaman vuoden päästä menet hieromaan uutta kauppaa, sama myyjä ei edes tunnista, katsoo nenänvartta myöten ja tekee täysin uunon vaihtotarjouksen. Sitten tietysti mennään uuteen liikkeeseen.

Nim. kokemusta on.

KOISTINEN TOIVO 09.05.2013 15:29

Pikkusen pitää olla samaa mieltä vajaa kaks vuotta sitte vaihettiin auto siellä. Tähän asti asiat on hoitunut. Mutta pientä jakoa. Kun alustassa kuulu kolahtelua, niin ohjasivat autoliikkeen puoleen kääntymään, joka korjasi vian. Kuka maksoi, en tiijä. Luultavasti meillä ei vaiheta enää, eiköhän se mejän ajo iän tuo nyt vaan. Toivopoika

VIRTA URPO 09.05.2013 18:00

Kyllähän se Heikki on aina palvellut hyvin. Varsinkin on kokemusta, kun oli Kärppä Caravan / Carawall aika. Vaan väärät merkit nyt myynnissä. Terveiset vaan Heikin porukalle, kumpa saisivat toisen Rinra-Joupin merkit kanssa myyntiin , vois vaikka ajatella kaupankäyntiä uudelleen vaikka ei nykyisessä mitään vikaa olekaan. Ja varmaan palvelee sekin "lopun matkaa" .

NISSINEN JUHA 09.05.2013 19:28

Enpä ole vielä uutta/käytettyä ostanu jossa ei mitään laittamista. Vika sana oli vissiin väärä esim. markiisin väliputki puuttui eihän se vika ole vaan oma moka kun en ostaessa sitä tarkastanu. Kaikki merkithän on paskoja jos kattelee kirjoituksia näyttää kaikissa olevan vikoja. Kokemusta LMC,Adriax2,Kabex2 ja Dethlefs kaikissa jotain pientä laittoo.

KOISTINEN TOIVO 10.05.2013 17:11

Kaikissa jotain laittoa. Oikeen sanottu, puolensadan tuhannen vehkeissä liukuhihna työn laatu, Luukut miten sattuu, irtoilevat. Muovit katkeilee. Ym. Kilttiä porukkaa me. Mutta pieni markkina alue suomi, ei niin nuukaa valmistajjalle, ollaanko tyytyväisiä. Kauppiaat taasen eivät niinkään asiakkaan puolella. Tosin ei tämä kotimainenkan virheetön ollut, eikä ole. Toivopoika

VALORANTA JUHA 10.05.2013 19:01

Kyllähän kun kun katselee Rintajuopon hintoja ja kuuntelee väliraha tarjouksia,niin kyllä niillä hinnoilla pitäisikin olla varaa kunnon jälkihoitoon.Katso vaan kaikki viat kuntoon niin kauan kun tekevät ne.

KOLEHMAINEN KARI 14.05.2013 15:58

Se on paljon myyjistä kiinni, miltä firma tuntuu. Eteläpohjalaiset ovat onnistuneet ostamaan/hankkimaan Kempeleeseen palveluhenkiset miehet. Ilmeisesti pelkästään kouluttamalla ei tuota henkeä luoda, vaan asenne on sisään kasvaneena.

Olen usein todennutkin myyjille, että minulle ei riitä, että myytte tavaran. Asenne myyntitilanteen jälkeen on kaikkein tärkeintä. Hyvästä jälkipalvelusta seuraa se, että asiakas haluaa tulla liikkeeseen myöhemminkin.

PÄIVINEN UNTO 16.05.2013 09:07

Vaikka palvelu onkin hyää vaihto-tuotteista ei kyseisessä liiketalossa makseta kuin puolet siitä mitä muut liikkeet. Varmaan omat merkit on paremmin hinnoiteltuja. Kuin muut. Minä ainakin katson tarkkaan mitä oma kalusto maksaa ennen kuin kyseiseen liikkeeseen menen .Kyllä tavallisenkin ihmisen eurolla on oma hinta . Kesäterveisin UP.

SOINI ARI 16.05.2013 09:52

Tuohon voisin kertoa oman, hyvin tuoreen tapauksen. Ostin Rinta-Joupilta matkailuauton, vaihdossa meni entinen vetoauto. Tarjouksia kyselin monesta, monesta paikasta, itseasiassa kaikista paikoista missä oli sopiva matkailuauto myynnissä. Rinta-Jouppi teki selvästi parhaimman tarjouksen. Matkailuauton pyyntihinta oli ehkä pari tonnia yläkantissa, mutta sekin huomioiden seuraavaksi paras tarjous jäi parin tonnin päähän, huonoin kahdeksan...

Kaupan jälkeen kun pääsin ajan kanssa tutkimaan ostostani, sieltä löytyi jokunen pieni vika. Oven ja takatallin aukipitolaiteet olivat rikki, keittiön ja suihkun vesihanat olivat jossain vaiheessa jäätyneet ja siksi vuotavat. Kaasupullokotelon sarana rikki, samoin yksi katolla olevista tuuletusventtiileistä. Laitoin helatorstai iltana sähköpostia myyjäle joka vastasi (pyhänäkin!) puolessa tunnissa, vie auto johonkin karavan huoltoon ja pyydä korjaamaan kaikki löytämäsi viat, lasku heille.

Ei tuossa paljoa ole valittamista, en yhtään ihmettele että heillä kauppa käy. Ja tulen varmasti seuraavankin kerran pyytämään tarjousta heiltä ja jos tasatilanteeseen päädytään jonkun toisen kauppiaan kanssa, Rinta-Jouppi vie voiton minun kohdalla koska tuollaista palvelua ja asioiden hoitoa osaa arvostaa. Autonkin toivat minulle 500km päästä, päätöksen sai tehdä vasta kun näki auton.

KARJALAINEN ALPO 16.05.2013 17:05

Minä etsin pitkän aikaa tyttären pojalle omaa Hymeriä.

Kempeleen Rinta-Jouppi sitten oli valmis viime jouluksi tilaamaan Saksasta. Hinta 29,90 €:a.

Kyselin monista paikoista, mutta kukaan muu ei ollut kiinnostunut.

RUOTSALAINEN JUKKA 18.05.2013 08:07

Hei, oma kokemukseni kyseisestä liikkeestä on seuraava. Olin vaihtamassa matkailuautoani tuoreempaan. Vaihtoautoni täysin virheetön, kilometrejä vain 35.000. Ikää 9 vuotta. Uskaltaisin sanoa, että erinomainen yksilö kunnon, tekniikan ja varustuksen suhteen.

Kiersin liikkeitä pyytäen arviota omastani ja samalla katsastaen ostettavia. Rinta-Joupin palvelu oli asiallista, mutta oman autoni vaihtoarvo oli selvästi alakanttiin. Toisesta liikkeestä tarjottiin 7.000 euroa enemmän ja sielä sitten kaupat teinkin. Käytännössä tämä 7.000 euroa oli noin 28 % enemmän kuin Rinta-Joupilla.

Seurasin, että miten kauan vanha autoni liikkeesä on myytävänä. Se oli siellä pari viikkoa, vaikka saamani vaihtohinnan päälle oli lisätty muutama tonni.

Minulle jäi valitettavasti sellainen kuva, että vaihtoautot määritellään selvästi alakanttiin ko liikkeessä.

JANHONEN MATTI 18.05.2013 08:20

Tili on tehtävä vanhan auton sisäänostossa kun sitä on "kiinteiden hintojen" markkinoilla vaikea tehdä uuden myynnissä.

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen tai vierailijoille tarkoitettuun Facebook-tunnistautumiseen.