Kiitos firmalle, nyt ei moitita.

HALTTUNEN TEUVO 24.09.2012 17:57

Caravan Erälaukko Oy:lle kiitokset takuuasioiden hyvästä hoidosta.

JÄRVENSIVU VEIKKO 10.11.2012 11:02

Caravan Oy Larvannolle suuret kiitokset hyvästä palvelusta tuulilasin vaihdossa, yösähköstä ja kahvituksesta. Hyvää talvenalkua toivotamme koko autoporukka Porista.

KOMULAINEN HANNU 10.11.2012 12:03

Joo kiitokset täältäkin Caravan Erälaukolle, keväällä oltiin ostamassa uutta kulkupeliä, tosin hieman käytettyä, soitin johtajalle ja kysyin että voidaanko tulla poikkeamaan vaikka matkan takaa aika menee lähelle sulkemista. Ystävällisesti totesi että he odottavat, kun tietävät varmasti että tullaan. Oltiin liikkeessä hieman ennen viittä ja ilman kiireen häivää esittelivät kolme mielenkiintoisinta autoa ja hieman ennen iltakahdeksaa oli kaupat tehty. Parasta oli kun ilmoitti että autoa ei saada heti mukaan, koska he tekevät siihen täyden huollon ja kaasu ym. tarkistukset ennen luovutusta. Seuraavalla viikolla auton nouto samoin työajan ulkopuolella. Tälläista voi sanoa asiakasyställiseksi palveluksi.

JOKINIEMI PETRI 10.11.2012 14:57

No pitää nyt hiukan oikasta että ei tule liian makee olo erälaukolle. Ei se palvelu sielä ole aina niin erikoisen hyvää. Meinaa mulla hajos kulkimesta asunto-osan laturi. Takuu oli voimassa vielä sillon. Eivät suostuneet vaihtaan laturia takuuseen. Toki autoakaan ei ollu heiltä ostettu. Jyväscaravaan vaihtoi laturin. Eikä autoo oltu heiltäkään ostettu. Erälaukon selitys oli, ei ole tollasta laturia. Huono oli selitys saahan niitä tilaamalla. Enenpi tais olla kiinni siittä että on takuu työ ja siittä ei pääse rahastaan. Laturin vaihto työ kesti noin 20min jyväskylässä. Multa meni siinä vaan yksi päivä omaa työaikaani kun täältä pirkanmaalta piti ajella jyväskylään laturin vaihtoon. No eihän siinä muuta ollut mutta erälaukko menetti kyllä yhden potenttiaalisen asiakkaan. Se siittä erinomasesta palvelusta

TIENHAARA ERKKI 10.11.2012 15:04

Niin, kaikki on pienestä kiinni, oli aikoinaan suullinen sopimus L....le Kuopioon, mutta väärä lausahdus, tein kaupat Tampereella, E........la.

KARJALAINEN ALPO 10.11.2012 16:41

Tuntuu oikein mukavalle, että olette saanut hyvää palvelua. Sehän ei ole jokapäiväistä herkkua. Jospa nämä teidän positiiviset viestit antaisi hyville asiakaspalvelijoille uskoa lisää, että ovat oikealla tiellä. Ja voisko joku "myrtsi" ruvata miettimään pitäiskö käydä peilin edessä?

VÄLIAHDE JUSSI 10.11.2012 18:32

Alpo Met ei lähe tuolle hymistely linjalle. Pisnes on pisnes ja sillä hyvä

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen tai vierailijoille tarkoitettuun Facebook-tunnistautumiseen.