Matkailuautot LMC/T.E.C. erot
MANKISENMAA HANNU
20.01.2012 19:38
Mitä eroa on Lmc-matkailuautossa verrattuna T.e.c-merkkiseen. Sen tiedän että samasta tehtaasta tulevat ja sama numero merkintä on usein. Onkohan eristeet samanlaiset. Kalustemateriaalitt eivät ole kai samaa tasoa ja verhoilussa on eroja, entä muu laatu. Onko kokemuksia T.E.C-autosta, Kannattaako laittaa ja saako hyvin varaosia, kun autoa myydään aika vähän.
LIIMATAINEN HANNU
20.01.2012 21:10
Lie se TEC sellainen halvempi versio siitä LMC:stä.
HYTÖNEN RAIMO
23.01.2012 10:30
Käytännössä ei juuri mitään, kysymyksessa sama auto (=rinnakkkaismerkki), jota valmistetaan Sassenbergin kaupungissa lähellä Porta Westfalenia.
Pieniä eroja värityksessä ja kalusteissa sekä tietenkin tarroissa ja mallinimissä. Paremmuus selkeä makuasia - mistä kertoo omaa kieltään sen että joissakin saksalaisissa tilastoissa Tec´iä (Rotec) on pidetty laadukkaampana kuin LMC:tä. Selittynee käytännössä sillä, että Tec on ollut markkinanimenä vähemmän aikaa, joten sillä ei ole taakkanaan vanhemman LMC -nimen painolastia,
LIIMATAINEN HANNU
23.01.2012 12:52
No, makuasia tai ei, kerran kävin tutkiskelemassa sellaista TEC- autoa, malli ja sisusta olis sopinut hyvin, mutta kun availin kaappien ovia niin joku irtosi jo avauksessa saranoistaan, ja muutenkin oli heppoista työnjälkeä se sisustus. En innostunut. On jo jokunen vuosi tapahtumasta.
HYRKÄS KARI
25.01.2012 08:15
Napakkaa tekoa kummatkin itselläni oli TEC sitten vaihdoin LMC:en. kun halusin isomman kooltaan kalusteet jämäkkää tekoa kummassakin, TEC:sä. ei ollut koriste "rihkamaa" ihan niin paljon muutoin hyvin toimiva. Koriltaan ja tiiviideyltään nämä pitäisi olla ihan huippulaatua. Tämä takavetoinen Transitalustainen on todella jämäkkä ajopeli ja 6- vaihteisena vaihteet peittävät hyvin toisensa (riittävän tiheä laatikko) myös talvikelissä loistava ajettava.
AHONEN KAI
25.01.2012 18:29
Jostain olin lukevinani että LMC:n kopassa ei ainakaan enää ole märäntyviä ja homehtuvia puuosia, tukikehikko olisi alumiinia. muutaman vuoden ikäisissä lukot vähän rimpuloita kertoi sellaisen omistava.
KATAJISTO VESA
28.01.2012 22:59
Meillä on Hyrkkään Karin kanssa samanlaiset kokemukset T.E.C.:stä. Jämäkkä peli, Transitin takavetoalusta paripyörillä, 6-vaihdetta, 140 hv, asuinosan kaapistot tukevaa tekoa ja kaappien lukot/salvat alumiinia. Aiempaan Fiat 2.8 MaxiDucato-alustaiseen Granduca 67:an verrattuna T.E.C.:n laatu on huomattavasti korkeampaa (T.E.C. ja LMC ovat Hymerin omistamia), koko auto on lämpimämpi ja toimivampi. Erot LMC:hen siis väreissä, teippauksissa, verhoilukankaissa jne,