Peugeot j5 vaihdelaatiko vika

KAIVOLA TIMO 23.08.2011 11:53

mistä löytys osat kun 1.seltä 2.selle vaihtaa kurahtaa ja sama 3.selta 2.selle. ilmeisesti synkrot kuluneet liikaa. korjaisin vian jos löytäs osia vm.89 j5 kone lootaa on laitettuennekin.oon ettinyt netin kautta mut numerosarjat ei täsmää oman lootan numeroihin 9558229310 rep 4.2 simi 3.2 789.05 ja toinen sarja numero 9558677980 TD 2.2 499 2-2 nää numero sarjat löytyy laatikon pinnalta. Tai missä vois korjauttaa. vois ite ottaa alta pois ja laittaa takas onhan siinäkin jo hommaa ihan kivasti. tai sit vie vaan korjaamolle. ei taida halvalla päästä teki niin tai näin. Olis kiva lukee vastaavien tapausten kommenteja . moi.

Käyttäjän lisäys viestiin 26.2.2012 klo 20:27:33 Noniin nyt on loota korjattu, ja vaihteisto toimii. Kiitos auto ja konekorjaamo lensulle osat Tamgear ja kaik sattu paikalleen ei tarvinnu lähetellä ees takas. oli hommaa ja huolta mut hyvääkö haluttii tehä ni tuliha sitä hintaakin pelkät osat liki 3000e mut ei se harmita kun se oli tiedossa jo ostaessa et hommaa on. Viel uudet veto akselit ni sit on se osio pulkassa. näin terveisin kevättä kohti ja eka kertaa laamalansaarta kohti, koha viel vähä lämpenee Hei

JANHONEN MATTI 23.08.2011 12:07

Käännyppä tällaisen firman puoleen. http://www.tamgears.com/ Uskon, että apu löytyy.

He varmaan myös tietävät ne korjaamot jotka vaihteistoja korjaa. Kannattaa kysyä.

Tuo on ihan oikea linja, että tekee "rostoityön" itse ja ammattilainen hoitaa laatikon. Ja tietenkin kytkimen tarkistus/asennus samalla avauksella.

Käyttäjän lisäys viestiin 23.8.2011 klo 12:10:19 Sivuilla näyttäkin olevankin pitkä lista eri puolella Suomea olevista vaihteistokorjaamoista

KOSKINEN JANI 23.08.2011 12:21

Saako oikein nätisti vaihtamalla vielä ilman rusahdusta vaihtumaan? Mikäli niin sitten voisi vielä kokeilla redlinen mtl öljyä. Tuolla kun olen pari rajumman käytön kohteena olevaa lootaa saanut vielä toimimaan asiallisesti.

KAIVOLA TIMO 23.08.2011 14:05

no 1.seltä 2.selle menee kun vetää vähän vauhtia ja antaa kierrokset pudota miltein tyhjäkäynnille ja sit vaihtaa ni oon onnistunu rusahtamatta mut 3.selta 2.selle ei tunnu löytyvän kun pudottamalla vauhdit miltein pois kokonaan ja sit vaihtaa pienen rutinan kanssa. lootaan menevä vaihtajan akseli on jo väljä reikäänsä, heiluu sivuttain jonkinverran. Ostin tän auton Pilot 580 Peugeot j5 2.5 TD vm 1989 hommaahan täs varmaan riittää mut eiköhä se siitä, toine trummatig E 4000 ei viel pelitä puhaltaakyllä mut ei syty valo vilkkuu nyt ,taitaa olla kaasu loppu pullosta ja onkin kun toinenkin sammu ja rupes vilkuttaa aiemmin siinä palo jatkuva punanen kun ei syttynyt tulille, kaasuliesi kyl toimii ja talousvesi tulee ja menee ,jääkaappikin pelaa verkko sähköllä ,en oikei tajuu sen akkusysteeminpäälle mut kaasullakin kokeiltii ja syttyhäse mut sammu kohta Elektrolux RM2262 on varmaan parempi huoltaa tämäkin. nooo Thetford casette porta potti tuntus noi kuiva ajolla toimivan muutoin mut tiputtaa sitä sinistä hajunsyöjä ainetta kasettisäiliön vierestä missä on aineen tyhjennys sekä määrän ilmaisin varmaan muovi kutistunut ja halkeillut mut tuntus olevan korjattavissa.Truman Boileri on vielä tutkimatta mite lie pitäs toimii. nii unohin mainita et jarrualipainetehostin ei toiminu ku joku oli laittanu kottikärrin sisäkumista uuden kalvon oli revenny kyllähä se silleekin aikasa pelaa tiiän sen mut ei niillä oo tulevaisuutta sitä äijää pitäs napata jakarilla kynsille, heh , no asiaan ostinpa siihen uuden ja toimiiha se nyt mut nyt liikku männät niihyvi et pelkääjän puolen alempi jäi jumii ei palauttanut viime perjantaina, noo siin Prismanpihassa pyöräirti ja yhessä siin sit herkisteltiin 45min ja matkajatku käsijarrun avulla määrän päähän ja siel sit parempi remppa satula irti ja CRC.tä suoja kumien alle ,no kotimatkalla oli ihan tylsää ei mitää tekemistä. mut meneehä se joute olokin jo jotenkin ko on sitä treenattu jo vuoden verran. koko tarinan yhteen veton täytyysanoa et toiveita herättävä ostos. Hiljaa hyvätulee jos sil kertaa sattuu onnistuu. syksyn jatkoja kanssa veljille, MOI

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen tai vierailijoille tarkoitettuun Facebook-tunnistautumiseen.