Ducato ja tehdaskampanja

NURMELA ISMO 13.05.2011 21:58

Aiemmin oli keskustelua Fiatin tehdaskampanjasta. Kävin itsekin syöttämässä runkonumeron tuonne nettipalveluun joka kertoi että huollettavaa olisi.

http://fiatcamper.com/check.php

Auto on Ducato 2.2 -08.

Varasin ajan Wetterille jossa homma hoitui näppärästi.

Suosittelen muillekin että kannattaa tarkistaa yo. nettisivulta onko huoltokutsuja tekemättä.

WILHELMSSON LEIF 14.05.2011 08:58

Kannattaa kirjautua sisään niin niillä on sun s-posti osoite ja voi ilmiittaa jos jotai uutta tulee. Sieltä löytyy myös ohjekirjoja jopa Suomenkielellä ja muuta luettavaa. Leif

NURMELA ISMO 14.05.2011 11:35

Totta. Ihan hyvä palvelu rakennettu.

HALTTUNEN TEUVO 14.05.2011 14:59

Huoltokutsu tuli. Edellisestä kärrystä tarkistettiin jarruletkut. Katsotaan mitä nyt seuraa.

Käyttäjän lisäys viestiin 14.5.2011 klo 15:02:32 Ensin tuli ilmoitus ettei koko kärryä ole heidän rekisterissään! Varttitunnissa muuttivat mielensä, mikä ilmeni uusintayrityksessä.

POHJANTÄHTI JORMA 16.05.2011 17:57

Näistä kirjoituksista johtuen soittelin siihen +800 alkuiseen numeroon,tiedustellakseni joskopa minunkin autosta löytyisi jotakin korjattavaa.Fiat Hobby 650 Toskana vm.2009 Maahantuojalta (Aro yhtymä) yhdistivät Lahden Mega-Autoon ja sieltä selvisi ainakin polttoaineen ohjelmoinnin päivitys. Kyselin myös siitä kaukalosta tuulilasin alapuolella josta on vain yksi poistoputki. Eivät tunteneet asiaa eikä korjausta luvattu takuuseen.:)) Huoltoon sain ajan kesäkuun 14pv. :// Parempi myöhään jos silloinkaan.

LUHANKO PEKKA 16.05.2011 22:30

Talvella kun käytin as-autoani moottorin ja vaihdel.pultien kiristyksessä (takuuh.) esitin jyväsk.ahjoauton herra töiden vastaanottajalle,että laittakaa se ikkunan alla oleva kourun liitos niin , että se ei vuoda moottori tilaan vettä .Laitetaan mutta se maksaa.sanoin,että se liitos on tarkoitettu veden pitäväksi,ja jos se ei pidä se kuuluu takuuna laitettavaksi .Meillä ei ole tälläistä kampanjaa meneilään,herra tärkeä herra sanoi !Eihän asia iso ollut,olisin sen kesällä itsekkin saanu korjattua,mutta kun auto oli lämpöisessä putien kiristyksen ajan se olis ollut helppo korjata .Sen verran asia ottisieluuni, että kotiin päästyäni,soitin maahan tuojalle , ja kysyin kuka vastaa takuu asiassa ja sain henkilön puhelin numeron,Hän sanoi että on nyt sairas lomalla , mutta palaa töihi ensi viikolla,ja ottaa sitten yhteyttä,annoin auton tarvittavat tiedot sähkö postilla hänelle.Ja sitten tuli vastaus,että ahjoauto tekee työn takuuseen,ja että hän informoi kyseistä liikettä asiassa.Ja niin myös tapahtui.

HALTTUNEN TEUVO 18.05.2011 14:59

Puh. n:o +800 34281111 on tiepalvelun numero. Sieltä sai maahantuojan numeron 020 54771, joka oli mukamas Aro Oy. Sinne soitettuani olisivat varanneet huoltoajan. En vielä ollut siitä kiinnostunut, vaan auton vaivasta. Yhdistivät sitten Autokeskus Oy:n asiakaspalveluun, josta apparaatti kertoili kiireistä, no ei sitten tänään.

Seikkailut jatkuvat. Edellisenkin auton vaivan paljastaminen oli työn takana.

Ja nyt tämä sivusto on alkanut tivata kirjautumista, jotta saisi tänne kirjoittaa, vaikka kirjautuminen on tehty vuosia sitten. Katsoin millainen kirjautuminen olisi kyseessä. Verkkokaupan sivuilta näytti. Kävin muualla surfaamassa ja nyt ei kirjautumislämiskä enää estänytkään tekstaamista. Sattumanvaraista tämä elämä.

KUHMONEN HEIKKI 31.05.2011 16:55

Tänään käytimme oman 2.8 JTD 2006 mallin seinäjoen käyttöautossa , vaihtoivat mittariston anturin kera . Myös jonkin lämpösuotimen . Vain mittarin vaihdon olivat merkanneet huoltokirjaan , kampanja numeron kera. Koska itse en käyttänyt autoa en tiedä tarkalleen mitä muuta oli vaihdettu/tehty autolle . Soittelen lähipäivinä Käyttöautoon asiasta . Onko muille vaihdettu näitä ?

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen tai vierailijoille tarkoitettuun Facebook-tunnistautumiseen.