myös asiaa toiselta kantilta jollei kolmanneltakin . . .
Onko ollut murheita ovien tiiviyksien kanssa ?
Onko ovi äänetön ? Jos ei ole ovea, eipä tuhise tiivisteissä . . .
Onko uloskäynnin osalta astin "osat" lämpöeristetty ?
Saako tuohon kuljettajan oveen kerroslasit myös avattavaan ikkunaan ? Kerroslasi on lämpimämpi kuin yksi lasi ainoastaan . . .
Itelläni on vm.1998 Hymer integroituna, siis museokalu muutoin mutta kilometrimittarissa vasta n. 53 tuhatta kilometriä.
Ovi siinä on äänetön, no eihän noilla kilometreillä ole paljoa saranoita käytettykkään . . .
Alas laskettava lasi on yksinkertainen muut sivulasit etuosassa on kaksikerroksisia, se näkyy niiden huurtumattomuutena toisin on laita ykskerroksisen lasin kanssa, huurussa herkästi . . .
Ulos käyntiä helpottava astin syvennys on eristämätön, se on itse talvikaudeksi aina eristetty "omilla konsteilla" . . .
Jos itse pääsisin asiaan vaikuttamaan kun autoa hankkisin, nykyisiin tarpeisiini, ostaisin ilman kuljettajan ovea olevan mallin . . .
Mutta itselläni ei ole kokemusta tuollaisesta matkailusta mitä edellä kirjoittaja mainitsi, tosin Norjan lautoilla/laivoilla ei ollut mainittuja ongelmia, viimekesänä kuukauden Norjassa reissasin, sellasella kokemuksella . . .
Väittävät että ilman kuljettajan ovea olevan integroidun hinta putoaisi nopeammin, liekkö tuossa väitteessä tosi pohjaa ? ?