Eura Mobil Profila 660 HB Transit alustana 32tkm ajettu nyt.
MANNINEN OSMO
22.06.2010 21:02
Tuollainen auto tuli tuotua viime viikolla sieltä Saksasta. Vuosimalli 06. Talvelle ei taida tareta lähteä, keskustelujen perusteella, vaikka kaksoispohja onkin, vai onko jollain kokemuksia talven ajoilta. Löysin sitten tuon keskustelu ketjun jossa kattomuovit ropsahtaa eurasta halki viimeistään ensi talvena, jotta teipille on heti hyötykäyttöä. Lahomaankin alkaa etunurkasta jo viimeistään vuoden päästä. Jos jollain jäsenellä olis joku positiivinen kokemus tällaisesta autosta, niin olisin kiitollinen niiden lukemisesta, jottei heti menisi maku koko hankintaan noiden "vakavien ja ainutlaatuisten puutteiden" vuoksi. Vielä noista lämmitin asioista että millainen operaatio on rahallisesti tuon truma C403 muutos sellaiseen malliin joka lämpöä tuottaa myös sähköllä. Olen jo etukäteen kiitollinen runsaista vastauksista.
HIETALA PEKKA
22.06.2010 22:04
Onkohan lämppärin tyyppi C-403 oikea??? Ei tunnu tutulta.
MANNINEN OSMO
22.06.2010 22:30
Niin C 4002 ja alla lukee C 403 E joka on enemmän tyyppiin liittyvä meerkintä, tarra löytyy että on se tarkastus tehty sen tyyppivian takia.
PÄIVINEN UNTO
22.06.2010 23:11
Ei ole kokemusta Provilasta mutta Conturasta on.Autoni on 2001
mallinen eikä ole yhtään muovi-osaa halkeilut.Ja talvet olen ajanut lähes joka viikonloppu,aina on tarennut ja vedet on pysynyt hyvin sulana. Kun sisällä on +22 niin välipohjassa on +30
astetta. Lattiat pysyy lämpiminä eikä lattia lisä-lämmitystä
tarvita. Eura-Mobilin laatu on hyvä, myös talvi käytössä.T.UP
KÄMÄ JUHA
23.06.2010 00:20
Minulla on samanlainen vm 08. Samanlaisella 4kwh lämppärillä.Kokemuksesta voin sanoa, että kyseessä on erityisen hyvin talvikäyttöön soveltuva auto. Lämmityslaite riittää hyvin pitämään lämpimänä pakkasissa. Vesijärjestelmä pysyy sulana kovissakin pakkasissa.Kaksoispohjan ansiosta lattia on mukavan lämmin jaloille. Itse olen käyttänyt vesijärjestelmää talvellakin reissutessa. Veden tyhjennyssysteemi on euramobilissa järjestetty hyvin ja lähes kaiken veden saa järjestelmästä ulos, myös putkista. Yhtään letkua, pumppua tai hanaa ei ole pakkanen särkenyt. Katon kanssa ei ole ollut ongelmia. Lämmittimeen ei käsitykseni mukaan saa lisättyä sähkövastusta..ainoa keino on vaihtaa koko lämmitin ja hintaa sille operaatiolle tulee vähintään 2000€. Jos ja kun haluat hyödyntää leiripaikan sähköä lämmitykseen ja säästää kaasua niin suosittelen erillisen pienen puhallinlämmittimen hankkimista jonka laitat ohjaamon lattialle puhaltamaan.Halvin sellainen maksaa n 30€ ja niitä löytyy caravan-liikkeistä.
Onnittelut hyvästä hankinnasta,ympärivuotiseen retkeilyyn
MANNINEN OSMO
23.06.2010 10:59
kiitos paljon tiedoista...eka retki omalla autolla alkaa huomenissa
MERINEN VESA
13.07.2010 14:14
kokemuksia 665 HB -mallia -05 (ducato) :
lämmin talvella (Åre : -35C ulkona, sisällä +22), joskin ajohytti on kylmä. kannattaa varmaan joku neppari-peitto ostaa siihen väliin (meillä oli erillispuhallin siellä).kaikki vedet ja vessat toimi jäätymättä loistavasti. suihkussakin käytiin..
kesäkautta varten on hyvä hankinta ollut kääntyvä apukuskin istuin..
ahtaan puoleinen sisätiloista koska iso erillis -suihku sekä Uuni + runsaat keittikaapit.
tavaratila puolestaan on enemmänkuin riittävän iso.
C-kortti tarvitaan, rekistöity 6:lle.
Trumatic 6000 ,todella nopeasti lämpenee auto..
vasta n.2 vuoden jälkeen on saatu yksi kattoluukun kahvan osa rikki.
vielä kun saisi hinauskoukun jotenkin..
nimim."arue eli bom"