Kolmiakseliset AL-KOn alustalla olevat Ducatot

YLETYINEN SAMI 24.05.2010 21:07

Ostettiin keväällä Burstnerin Argos 747-2, mikä on vm.09 ja aj.9700km., nyt yllättävänä ongelmana on alustan mataluus pakoputken/pöntön kohdalla. Tuntuu ottavan helposti kiinni esim. hidastetöyssyjä ylittäessä. Olen antanut palautetta asiasta maahantuojalle (Fiat) sekä auton myyneeseen liikkeeseen (myöskin maahantuoja). Auto kulkee voimakaasti keula alhaalla ja maantiellä keula helposti "pohjaa". AutoFennican kanta asiaan on että kun kaikki alustan osalta on ehjiä (jouset+iskarit) niin he pesevät kätensä asiasta pois. Auton etuakselipaino (mitattu) on 1830 kg ja suurin kantavuus 2100 kg, Fiatin mielestä se on jo niin lähellä maksimi painoa, että johan sen kuuluukin mennä keula alhaalla!!! Jälleenmyyjän kohdalla tilanne on vielä "vaiheessa" koska hekään ei halua ryhtyä suinpäin maksumiehiksi vaan pyytää tehtaalta kannanottoa asiaan kumman (Fiat/Burstner) ongelma asia on (taidan kuitenkin minä olla se maksaja...) Vallilan Takomolla on jäykemmät jouset alleasennettuna ja pyörien kulmat säädettynä hintaan n.560€. Oliskos kellään muulla ollut/on vastaavanlaista ongelmaa ja tietysti vinkkejäkin(asiallisia) otetaan vastaan miten tulisi toimia suurten ja mahtavien kauppiaiden kansssa ;) ps. itse auto on muuten aivan loistava ja kesän reissua (7vko) innolla odotan.

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen tai vierailijoille tarkoitettuun Facebook-tunnistautumiseen.