Hymerin rakenteesta?
KNAAPI JUHA
12.03.2009 20:24
Taas tuo ennenaikainen laukeeminen... Kyllä hävettää..
Minkäslainen lienee tuo Hymerin alumiinipinnan ja polyuretaanivaahdon muodostama rakenne kulmista ja nurkista. Onko siellä jotain ruuvi- tai pulttiliitoksia. Miten lienee vuotojen mahdollissus rakenteessa? Onko tiiviysongelmia raporoitu?
HALME MARTTI
14.03.2009 20:28
Avaa vaan Juha se lompuukis isojen setelien osasto ja panes ostaen se Mersulla varustettu Hyymeri. siinä on sulle matkailuautoa pitkäksi aikaa eikä tartte porailla halpisvaunujen rakenteita.
Eurakin osoittautui epäilyttäväksi, niin Hymer taitaa olla ainoa varteenotettava vaihtoehto ja tiätty mesellä.
nimimerkki: "kateellisena kuolaaja"
AHONEN KAI
14.03.2009 20:53
"Hymer taitaa olla ainoa varteenotettava vaihtoehto ja tiätty mesellä."
Odottakaas vaan kun jostain putkahtaa ikänsä hyymereitä huoltanut heebo käsi kädessä mersuasiantuntijan kanssa, mielellään vielä, mites se Isometsä sanoikaan ;))
Lähdenpä Reflaan katselemaan iloluontoista, huonokuntoista upporikasta perijätärtä vailla vakiseuraa, josko sellaista saisi tanssittaa.
Kesäleskenä ihan
NIITTYARO TAPANI
14.03.2009 21:34
Väittävät ettei ole ruuviliitoksia. Väittävät myös ettei juurikaan vuoda mutta vuosittaiset tarkastukset, jotka ovat tiiviystakuun ehtona ovat maksullisia. Eli vuotoja nähtävästi joskus esiintyy, ihmisten tekemissä on aina silloin tällöin virheitä. Itsellä ei ole ollut tuon tapaisia ongelmia, muita kylläkin. Näköjään on niin, että oli tehdas mikä hyvänsä, laite mikä hyvänsä niin lopputarkastukseen tarvitaan asiakas. Työ tehdään ilmaiseksi mutta vaivannäkö ja paljon muuta menee asiakkaan laskuun.
Minulla on nyt kolmas m-auto menossa eka oli käytetty ja siinä oli vähiten alkuongelmia. Seuraava oli Knaus jonka ostin uutena siinä sai takuuaikana hoidella lopputarkastajan virkaa ilman palkkaa ja niin saa Hymerissäkin. Onneksi nykyään on kahden vuoden takuut, sehän on kahden vuoden työpaikka tosin ilman palkkaa.
Jos Hymerin kori tehdään huolella siten kuin se kuvataan ja miten se kerrotaan tehdyn niin kuvittelen (uskominen on vaikeampaa) sen olevan paremman/luotettavamman kuin konventionaalisen rakenteen.
HALME MARTTI
14.03.2009 22:33
kannatais sen jälkeen siirtyä MaiTai'hin. ainaskin 1999 siellä oli sellainen ryysis, että rumimpia piti kivillä heitellä, että pysyivät lotompana. Meinaan perijättäriä oli liikkeellä niin maan perusteellisesti....
Voi olla, että EU on tasoittanut nekin markkinat.
AHONEN KAI
15.03.2009 03:07
maitaihin en huomannut kurkistaa, reflan neidot oli 5vitosia, tosi timmissä kondiksessa, tosin varmaan myös vähän tuollaisia pikkuvippareita.
sairaanoloiset miljardööriperijättäret olivat vissiin vielä lähtökuopissa, kun su-ip klo 16 alkaa ip-tanssit. siis sinne, soitosta vastaa varmaan sofia ja nikkinen :))
eu mitään tasoita jos etutukka heiluu rivakasti :))
Nii, ja siinä Reflan parkissa oli yks S760,tjsp. Hymer/MB418, jonka molemmat ajovalolamput olivat murenina kuin vanhat securite-tuulilasit, on ihan tyyppivika kuulemma just mersuissa, vaihdettu tehtaallakin vähintään *tuhansia.
lapinlisä lisätty
LAUKKANEN MAURI
15.03.2009 09:35
Pakko antaa pisteet EuraMobilille,niista videoista jotka ovat
katseltavana netissä!.
Mutta sieltä ei löydy Hymerin,Bürstnerin,Deflessin tai Carthagon tai muitten ns.laatuautojen kokoamismenetelmistä
otettuja videoita!.
Videoita ja muuta mateerilia löytyy mutta ne on tehnyt MYYNTITYKIT;jotka ei anna mitään kuvaa kuinka se tuote on tehty,kuten Euran videossa,josta vielä kehut EuraMobilille!.
Toinen puhuu aidasta toinen aidan seipäästä;sanoo sanalasku!
tuumasi m laukkanen