Myyjäliikkeiden törkeät käytökset.

KUNTONEN SAKU 22.07.2008 22:30

Oisko muilla kokemuksia liikkeiden törkeästä toiminnasta myymänsä rikkinäisen matkailuauton korjauksessa?? Iseäni ajatettu 2kertaa yli 700km sivu,ensin ei puoleentoista vuorokauteen saanut vastaavaa autoa tilalle, toisella kerralla remontti tehtiin todella ala-arvoisesti vara auto oli kyllä hyvä. Nyt tarvii kait kuluttaja-asiamiehen kautta viedä asiaa eteenpäin. Minulle voi myös laittaa sähköpostia kuntsa@wippies.fi liikkeiden nimien kanssa, saisi tilastoa, itselleni vihoitteleva liike on Espoossa 5 merkin edustaja.

SINIMAA JANI 23.07.2008 06:41

Kaksi autoa ostanut kehä III liikeistä (eri liikkeistä). Uudemman auton kanssa kauppaan liittyvät korjaustoimet kesken. Valitettavasti oli vikaa mitä ei odottanut löytyvän. Joten toivottavsti palvelu toimii loppuun asti, jos toimii niin voin kyllä liikkeen nimenkin sanoa, ja hyvässä mielessä.

Edellisestä autokaupasta (juuri tuo viiden merkin edustusliike Espoossa ) jäi semmoinen maku, että en jalallakaan enää astu siihen. Kun rahat oli liikkeen tilillä niin kiinnostus loppui siihen. Kaikki auton kauppaan liittyvät SOVITUT toimenpiteet tekemättä. Ei olisi ollut paha työ ja aikaa oli pari kolme viikkoa. Töitä oli kolme:

Mittari valojen vaihto. Alkovin ikkuna verho ei vetänyt ylös. Hanskalokeron saranaan oli kiinnitetty jokin lisä pelti, joka esti kannen tominnan.

Kaikki työt oli tekemättä ja yltäpäältä kurainen auto luovutustilaisuudessa vastassa. Myyjän kommentit tekemättömiin töihin oli seuraavat

Valot syttyvät kun ajaa kovempaa katukivetykseen tai vastaavaan korokkeeseen, oli kuulemma itse testannut. -Aikaa lamppujen vaihtoon menio itselläni 10min. Ikkuna on sen verran harvinainen että verhon korjaaminen ei onnistu. -Kyseessä oli Seitzin verho, ja jousen uudelleen viritys ja öljyäminen korjasi ongelman. Aikaa meni itselläni 20min. Pelti härveli poistettiin kun noutaessa sitä uudelleen pyysin. Auto kotiin ja illalla päästiin "kylmille koeajoille". Vesikeskus lämmitys ei enää toiminut. Syy selvisi melko helposti, nesteet oli kadonnut pannusta johonkin?? Lisää glykoliseosta seuraavanapäivänä ja ongelma alkoi näkyä -> nesteet valuivat lumihankeen jostain auton alta. Soitto liikkeeseen ja lupasivat katsoa vikaa. Olin viikon työreissussa, joten aikaa korjaukseen sovittiin viikko. Seuraavalla viikolla soitin ja olin lähdössä hakemaan autoa (onneksi soitin ensin) autoa ei oltu ehditty "vielä" katsomaan. Olin melko kiukkuinen tilanteesta , ja sovittiin että soittavat kun auto on valmis. Viikkoon ei kuulunut mitään.

Soitin itse ja kysyin mikä on vialla kun ei saada kuntoon, niin huh huh mikä vastaus. Auto oli kolaroitu liikkeen pihassa. Nyt pysyy vedet pannussa, mutta takapuskurin pää palasina. Olivat tilanneet osan, mutta ei ollut vielä tullut. Taas sovittiin, että soittavat kun auto on valmis, ja noin viikon päästä tuli soitto, auto on valmis (aikaa meni kaikkiaan yli kolme viikkoa).

Oli muuten letkuklemmari ollut löysällä, ja siksi vedet tulivat liitoksesta ulos.

Jäi koko toiminnasta semmoinen maku että ei taida asiakas olla mitään. Ei oltu missään vaiheessa pahoillaan tilanteesta.

Auto toki oli edullinen, mutta ei tuollaisen jälkeen tee mieli viedä autoa ko. paikkaan huoltoon. Eikä ostaa uudempaa autoa, kun kaupankäynti on kuin yksityiseltä ostaisi.

MARTTUNEN RAIMO 23.07.2008 22:41

Ostin uuden auton kehä kolmosen viidenmerkinliikkeestä. Autoa noudettaessa siitä puuttui sähkörappu,mikä ilmoitettiin vasta silloin kun olin paikalla. Rapun sain asennettua 3,5 kk kuluttua. Takavalon lasi kesti tulla 1,5kk. Menin rappua asennuttamaan niin kukaan ei edes morjestanut. Ei myyjä tullut jutulle. Mielestäni aika töykeää käyttäytymistä. Rahat on saatu niin palvelu loppuu.Kyllä vältän tätä liikettä. En tiedä onko mikään rikos vaikka näiden liikkeiden nimet julkaistais.

KUNTONEN SAKU 24.07.2008 00:01

Juu eiköhän tuo nimi tule kumminkin jossain vaiheessa ilmi, hyvin pitkälle kuulostaa samanlaiselta toiminnalta. Tässä kosteus vaurion korjaus näkemän perusteella. Eli auton takaosa oli mätä enemmän ojan puolelta levy oli noin 20-30cm takareunasta aivan pehmeä. Sanottiin aikaa menevän vähintään 2vk kun sisältä joudutaan takaosa purkamaan. Tässä välissä ehdin kolhia taka kulman ennen korjausta. sanoin ettei sen korjaus heille kuulu. Sain auton 2vk päästä, takaosan ala pelti rikottu korjaus siihen jotain valkoista kumimassaa päälle kokomatkan reilu 10cm siivu ehkä sika flex on aika "nätin" näköinen. Sisäpuolen "purku" vessan ja suihkun lattia leikattu lattian rajasta jollain irti ei siis irroitettu vanhat silikonit näkyy kaukaloiden ylä liitoksissa tilalle laitettu jollain massalla levyt. Vasemmalla puolen olevaan tavara koteloon oli laitettu ainakin uusi pinta en varma onko laitettu vanhan päälle jotenkin vaikutti korkeammalta. Ja pohjan levy, vaneria on kait n.1m siivu luulisin että vanha on alla kun levy on etureunasta vanhan päällä ja ilmeisesti sikaa on kynnykseen lääpitty hanskalla tuubi. Ennen vanhaan kait WIIKINGIT:kin korjasivat laivansakin hyvin. Juu ja suihkun haljenneesta altaasta oli kosteus mennyt sitä vaan ei oltu vaihdettu vaan silikonilla korjattu pohjan kiinnityksen yhteydessä. Niin auton hinta oli reilut kakskyt tonnia eli kait pitäis asialliset korjaukset tehä.

LAUKKANEN MAURI 24.07.2008 07:01

Sääli on sairautta!Kyllä se liikeen nimi ISOILLA KIRJAIMILLA pitää tuoda julki!!: Sama asia kuin noiden vakuutusyhiöitten kanssa;jos yksityinen rupeeaa "tukkanuottasille",niiden kanssa taitaa jäädä aina toiseksi!.

VALLIUS MARTTI 24.07.2008 21:15

Ymmärsin Sakun kirjoituksista kun puhuit wiikingistä että kysymyksessä voisi olla mene ja tiedä caravan center espoosa jossa on likeen omistaja Kait Wiik ???????.on vaikea uskoa tästä liikeestä tälläistä mutta nyt täytyy vaan käsitystä tarkistaa uudestaan??????????

MANNINEN RISTO 25.07.2008 06:01

Samaa mieltä. Nimi julki. Meitä on paljon jotka emme tiedä Kehä kolmosen liikkeistä mitään, mutta jotka sitten sielläpäin liikkuessamme voisimme välttää ko. paikkaa.

PALIN MATTI 25.07.2008 19:06

Missä semmonen kehäkolomonen on? Kuopiossako?

KORHONEN KARI 25.07.2008 19:11

Matti,se on Lapin etelärajalla...

PALIN MATTI 25.07.2008 19:16

Asia selevä!

KUNTONEN SAKU 27.07.2008 11:23

Kyllä juuri tuo Caravan center. Ja ensimmäinen korjaukseen vienti meni näin. Soitin reilu viikko auton oston jälkeen sanoin että autossa on iso vika Kai kysyi mikä, sanoin takapään olevan aivan mätä. Sanoi ainoan ongelman olevan siinä kuinka auto saadaan sinne, lupasin viedä auton erikseen sovittunu ajankohtana mahdollisimman nopeasti ja hän lupasi auton tilalle jotta voimme olla siinä tuttavien pihalla korjauksen ajan, jonka kesto oli alunperin n.vk ehkä vähän päälle. Veimme auton sovittunu maanantai aamuna.Työ otettiin vastaan ja kerrottiin menevän vähintään 2 viikkoa, vaan ei saatu autoa tilalle Kai oli kuulema palaverissa pari tuntia, joten jäimme odottamaan. reilun tunnin päästä rupesivat soliferin pieneen autoon vaihtamaan talvirenkaita menin kysymään oliko auto meille korjaamopäälikkö sanoi että on sanoin auton näyttävän aika pieneltä, johon totesi hän ettei ole muuta ja ei kait teidän koirat tule autoon, johon totesin että luonnollisesti johon hän kysyi miten niin. Kysyin pitääkö ne viedä sitten hoitolaan siksi aikaa korjaamopäälikkö sanoi että ei mutta autoon on sitten teetettävä sisäpesu. Sanoin sen tuovan meille ison lisäkustannuksen ja jos meille tulee tästä lisäkustannuksia minä myös laskutan heiltä kilometrit. Ja asia oli sitten sovittu niin. Rupesimme lastaamaan omia tavaroita autoon kun vaimo kysyi ei kait ole muuta, ei paitsi tyttömme nukkuu vaunuissa ulkona, eli vaunut olisi pitänyt nostaa sohvalle sisään ajon ajaksi ja sitten yöksi ulos. Menin kailta pyytämään toista autoa, loppujen lopuksi löytyi auto jossa oli tavaraluukku ja hieman isompi, niin oma automme elnagh big marlin 7 hengen makuut 1+7 henkeä voi kyytiin tulla. Tähän toiseen autoon ruvettiin vaihtamaan sitten talvirenkaita pienemmästä autosta, saimme puolen päivän jälkeen sen ulos ja lämmitin sammui menin sanomaan asiasta johon korjaamopäälikkö kysyi onko sen sitten toimittava? SIIS TALVELLA. Auto otettiin sisälle ja lämmitintä ruvettiin korjaamaan, pääsimme neljän aikaan lähtemään, ja lämmitin sammui 10km päässä sotin kaille sanoi että täytyy sitten tulla huomenna uudestaan laitetaan lämmitin kuntoon. Menin kaverin kanssa seuraavana aamuna, auto otettiin sisälle ja kohta korjaamopäälikkö tuli sanomaaan että eihän lämmittimessä mitään vikaa ole. Sanoin että luuleeko että turhaan ajoimme taas parisataa km, ja jäimme odottamaan että lämmitin sammuu, vajaa 2 tuntia kun lämmitin sammui. Ja korjaamopäällikkö sanoi ettei he saa lämmitintä kuntoon on vaihdettava toinen auto, sanoin ettei kait muu auta, johon hän sanoi ettei ole muuta kuin se pieni auto jota meille ensin tarjottiin. Sanoin että jos todella asia on niin otan fordin kysyi minkä ihmeen fordin sanoin että oman kun se on jo puoltoista vrk muutenkin pihassa seissyt eikä sille ole tehty mitään. Hän puisteli päätään ja lähti menemään, joten kannoimme tavarat kaverin kanssa omaan autoomme puolenpäivän aikoihin ja lähdimme kotioajamaan pieni V:tus päällä. Näin meidän eka korjaamo käynti CARAVAN CENTTERISSÄ.

KUNTONEN SAKU 13.08.2008 21:22

Nyt olen käyttänyt autoani tarjoamassa vaihtoon ja kyselemässä korjauksen laatua matkailuajoneuvokorjaamolta molemmat ovat WIIKINKI karavaanin remontin todenneet todella ala-arvoiseksi. Ja vaikuttavan n. kolmasosan hinnan alennukseen autossani. ETTÄ JIPII. Pyytämiäni todisteita remontista ja kosteusmittauksista en ole saanut. Kuluttaja asiamies neuvoi laittamaan laskun hinnan alennuksesta ja jos eivät maksa hakea rahat kuluttajariita lautakunnan kautta. Joten taitaa tulla konkurssi tuon auton kanssa ennen kuin asia selviää.

LEHVONEN HANNU 14.08.2008 01:02

Eipähän ollut kovin ystävällinen liike meillekään pari vuotta sitten autoa ostatellessa Espoossa! Sattui pkkaset talvella ja myös tövuorot epäsopivasti kauppiaalle! Sopivapa löytyi ja palvelualtis kauppias lähenpääkin! Huolto on pelannut täydellisesti tähän päivään asti. PS. Kertoivat tietävänsä meidän tulevan hakemaan seuraavan autonkin heiltä! Ehkäpä näin menee.... T:H&A

KUNTONEN SAKU 08.09.2008 12:10

8kk Kaupoista! Kai Wiik ehdottaa kaupan purkua. Auto palautettava ostohetken kunnossa vähentämällä käypä korvaus auton minulla olleesta käyttö ajasta? En tiedä mikä sitten on käypä korvaus? Palautus on osto kunnossa mahdoton koska kyljessä pari lommoa. Joista kyllä kerroin korjaukseen vastaan ottavalle henkilölle ettei uusia kylkipeltiä saa italiasta, eli asia piti olla kyllä tiedossa myös Kai Wiikillä.

KUJANPÄÄ MARKKU J 08.09.2008 13:44

Kysy ihan kaikki kaupan purun ehdot vaadi ne paperille. Jos ne on sun mielestä kohtuuttomat, niin kerää kaikki mahdolliset liitteet ja dokumentit ja käy asianajajan juttusilla.

UUSITALO MARKO 08.09.2008 16:26

Matkailuajoneuvokauppaan pitäisi saada käytäntö, jossa esimerkiksi 15% kauppasummasta jätetään vakuudeksi mahdollisia jälkikorjauksia varten. Summa vapautuisi myyjälle vasta kun kaikki viat ja puutteet on hyväksyttävästi korjattu. Mikäli sopivaksi katsottuun määräaikaan (esim 1kk) mennessä vikoja ei ole saatu kuntoon, palautuu vakuussumma ostajalle, jolloin hän voi korjauttaa viat jossakin muualla.

TUPPURAINEN PETRI 10.09.2008 17:43

Juttua uusimmassa lehdessä ja tämä yrityksen kotisivuilta. "ISO 9001:2000 laatusertifikaatti Caravan Centerille! Caravan Centerille on 10.6.2008 myönnetty Suomen ensimmäisenä matkailuajoneuvoliikkeenä ISO 9001:2000 laatusertifikaatti tunnustuksena laatujärjestelmästämme."

Onko kyseessä todellakin sama liike?

HALTTUNEN TEUVO 10.09.2008 19:51

Mikäli oikein muistan tuon standardin sisällön, tarkoittaa laatujärjestelmä, että järjestelmän piiriin kuuluvat toimet tehdään kerta toisensa jälkeen samanlaatuisesti. Sertifiointi ei ota kantaa siihen onko lopputulos käyttäjän kannalta hyvä vai huono. Jos huono toiminta on laatujärjestelmällä vahvistettu, on sitä noudatettava kerta toisensa jälkeen.

Korjatkaa, jos olen väärässä.

MANNINEN ESA 10.09.2008 23:47

Marko, puhut asiaa. Nimim. syvästi JP:n pettynyt

KOCH HANS 11.09.2008 00:59

Sorry, että poikkean alkuperäisestä aiheesta.........mutta tuo ISO laatuserifikaatti on todella pe....stä.

Minun kokemukset ISO sertiin perustuvat tuulilasipeittoihin. Suomalainen valmistaja ISO jotakin ja piru vieköön, kun en hyväksynyt heidän laatuaan niin neuvottelun paikkaa ei ollut.

Sopivat ainoastaan tietyssä kaupungissa oleviin autoihin ja siitä pidettiin kiven kovaa kiinni, vaikka tehtaan edustaja kävi meillä paikan päällä toteamassa, että ei istu.

Eli ei se ISO standardi ole mikään tae.

Terv. HooKoo

KORHONEN KARI 11.09.2008 10:04

Et ole väärässä.Olin vuosia sitten tekemässä ko. ohjetta arkituksen tarpeisiin,joten juuri sitä se tarkoittaa.Mainosmiesten keksintöä koko homma.

KUULA ARI 21.09.2008 22:56

Ostin Raisiosta silloisesta LMC-merkkiliikkeestä 2005 marraskuussa viisi ja puolivuotta vanhan LMC-vaihturin. Nykyään liikerypäs myy Hobbya, Soliferia ja EuraMobilia. Hinta oli korkeampi kuin muualla vastaavissa. Kyseinen liike hoiti yhdellä puhelinsoitolla kaikki ensimmäisen vuoden aíkana tulleet viat alusta loppuun asti. Käyttäkää ihmiset oikeita liikkeitä, ei tämän suuruisissa ostoksissa ole varaa ostaa sitä halvinta vaihtoehtoa. T SFC 110786

VIROLAINEN ARVO 22.09.2008 11:45

Oma kokemukseni sertifioidusta liikkeestä oli erittäin kielteinen. Olimme vaihtamassa autoamme uuteen. Myyjän suhtautuminen oli koko ajan vähättelevä, mitätöivä ja torjuva kaikkiin niihin toiveisiin ja vertailuun silloiseen autoomme, mitä vaimoni esitti toiveenaan. Liikkeen autoisa oleva hinnoittelu oli myös aika omintakeinen. Kun kyselimme, tarjousta haluamallamme varustelulla, niin selvisikin, että autossa oli jo sitä sun tätä ja hinta onkin jotain aivan muuta kuin ikkunassa oleva hinta. Vanhasta autosta luvattiin kyllä aika hyvä hyvitys. Läksimme kyllä jatkamaan matkaamme katselemaan muitakin paikkoja. Ensimmäinen toteamukseni oli, että jos tuohon merkkiin päädymme, niin hankintapaikka on taatusti joku muu liike. Samalla reissulla päädyimme uuteen autoon liikkeestä, jossa palvelu pelasi hinta ikkunassa oli selkeä ja kaikki lisät oli hinnoiteltu erikseen. Ne lisät, jotka autoomme laitettiin hoidettiin hienosti ajallaan. Myöhemmin havaitut pienet "sanomiset" liikkeessä hoidettiin erittäin mallikkaasti. Ko liike on saman Hänenlinnan tien varrella, mutta aivan kehä kolmosen tuntumassa.

ISO laatujärjestelmä ei ota kantaa ko yrityksen suoranaiseen laatuun tai palvelluun. On kuitenkin sellainen, kuin kirjallinen reklamaatio ja niiden hoito, joka sertin myötäjä taatusti jossain vaiheessa katsoo. Jos niitä ei ole hoidettu "kunnialla" niin nootti on seurauksena. (Tietysti niitähän voi pimittää, eikä dokumentoi niitä), mutta jossain vaiheessa niitä kysellään, enkä usko että auditija uskoisi, etteio ole tullut sesin vuodesa yhtään reklamaatiota. Itse lähes aina teen kirjallisen reklamaation vähänkin suuremmassa asiassa, ainakin jos asiat eivät heti slviä.

HALTTUNEN TEUVO 22.09.2008 14:28

Näin juuri pitäisi olla. Ja lisäksi, että ajoneuvon on oltava myyjän omistuksessa kaupantekohetkellä. Muuten ostaja saattaa maksaa kauppahinnan liikkeelle, jolla ei ko. ajoneuvoa edes ole. Em. tilanne pitää portteja auki monille ikäville mahdollisuuksille.

AHJOS TIMO 22.09.2008 19:23

"Ko liike on saman Hänenlinnan tien varrella"

Ei se sertifioitu liike ole Hämeenlinnan tien varrella!

HALMEENMÄKI JUHANI 22.09.2008 20:26

Ja palvelu on myös tapauskohtaista, kuten sinun kertomuksesi osoittaa. Sama liike on saanut täällä myös haukkuja. Mutta jos paljon myy ja kauan niin aina joku menee pieleenkin. Jos myy vähän niin todennäköisyys että se pieleen mennyt tapaus tulee isolla huudolla tännekin on paljon pienempi. Kehuahan suomalainen ei yleensä osaa...

Yksi tärkeä pointti murheiden ilmaantuessa on suhtautua fiksusti. Asiakas joka aloittaa raivoamalla sekä mahdottomia vaatimalla saa myyjänkin niskakarvat pystyyn, ihmisiä myyjätkin ovat. Keskustellen ja sopimalla asiat sujuvat paljon paremmin.

FALCK RAUNO 01.10.2008 18:24

Myös minulla on pelkästään hyvät kokemukset kyseisestä Raision liikkeestä. Liikkeestä ostamaani käytettyyn autoon tehtiin vuoden aikana kaikki tarvittavat korjaukset hyvässä yhteistyössä.

Koska molemmin puolinen luottamus ja yhteistyö asioiden hoidossa oli erinomainen, niin 3.2008 solmittiin kauppa uudesta EuraMobil-matkailuautosta saman yritysketjun myymälässä. Kaupasta on kulunut aikaa jo yli puoli vuotta - ei valittamista.

KUNTONEN SAKU 06.10.2008 07:56

Kai Wiik Caravan Centteristä hoiti asian kuntoon eli osti auton takaisin vaikka siinä oli minun aiheuttamia lommoja kyljessä. Ja olisin juuri joutunut maksu vaikeukksiin koska tulot tippuivat syksellä rajusti. Suuret kiitokset lopputuloksesta KAI WIIKILLE.

SUHONEN TUOMO P 07.10.2008 07:21

Minulle kävi samoin, eli asuntoato rutatiin ja olipahan melkoinen ruljanssi vakuutusyhtiöiden kanssa ja valmista ei saanut kuin itse asoita ajamalla ja olihan siinä tuomarikin jo asialla, Ei firmoja kiinnosta ostaa tai korjata näitä ruttuvikaisia. Saman tunteen huomasin tulla keskellä Suomea olevassa liikeessä.

SINIMAA JANI 31.01.2009 23:52

No niin nyt on aika kirjoittaa osaltani tämä päätökseen.

Ostimme viimekesänä HelsinkiCaravan:ista meille uuden asuntoauton.

Autossa muutama päivä oston jälkeen havaitsimme vian, joka ei ostohetkellä ollut tullut esiin. Soitin HelsinkiCaravan:iin ja kerroin viasta. Myyjän reaktio ostajan kannalta mieluisa: lupasi tulla heti seuraavan aamuna omaan kotipihaame autoa katsomaan.

Myyjä tuli kuten oli sovittu ja tarkisti kertomani vian. Sovimme että palaamme asiaan seuraavana päivänä ,kun hän ensin keskustelee asiasta työpisteellään. Näin tehtiin, seuraavana päivänä palasimme asiaan ja keskustelimme eri vaihtoehdoista. Olimme tätä omaa autoa ostaessamme myös kiinostuneita samalla pohjaratkaisulla olevasta toisesta autosta. Myyjä ehdotti, jos haluamme tulla katsomaan sitä tarkemmin ja tehdä vaihdon, jos siltä tuntuu.

Ok, hienoa ajattelin. Kävimme katsomassa tarkemmin toisata autoa, mutta emme oikein ihastuneet siihen. Joten vaihtoehdoiksi osaltamme jäi omamme korjaaminen, tai viimekädessä kaupan purku.

Koska vika ei estänyt varsinaisesti auton käyttöä, niin asiaa tarkkaan mietittyämme päädyimme siihen että korjataan.

Teimme kauppakirjaan merkinnät suoritettavista töistä ja sovimme, että korjaustoimet aloitetan myöhemmin syksyllä, kun sesonki kiireet hellittävät (edelleen hieman epäillen suostuimme tähän, olihan aiempi autokauppamme jokseenkin ala-arvoinen suoritus myyjän toimesta. Kauppa tosin oli toinen).

Tuli syksy, ja syyskuussa löimme lukkoon myyjän kanssa korjauksen aloittamis ajankohdan-> lokakuun puoliväliin sovimme tarkan päivän.

Päivä koitti ja vein auton huoltoon. Mainitsin myös vähäpätöisestä, mutta ilkeästä viasta -> jääkaappi ei kylmennyt kaasulla kunnolla.

Auto huollossa ... ... .. ...

Kolmeen viikkoon ei kuulunnut mitään ... ..

Sitten soittivat, jotta valmista tuli, ja voi hakea pois.

Menin hakemaan ja voi jestas kaikki sopimamme viat korjattu, ja mikä erikoisinta niin paremmin, ja paljon laajemmin kuin olimme sopineet. Vielä kaiken päälle sanoivat, että jääkaappikin toimii nyt. Ainoa mitä jäin kaipaamaan niin sitä ei ollut täytetty kylmillä oluilla :)

Kiitos HelsinkiCaravan:nille saamastani hyvästä palvelusta.

TUOMI JYRKI 01.02.2009 13:41

Etpä turhaan kehunut Helsinki Caravania. Aikanaan minun kulkineelleni korjasivat takuuseen kaikki pienet ja isot puutteet tai viat mukisematta. Loistavaa palvelua.

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen tai vierailijoille tarkoitettuun Facebook-tunnistautumiseen.