Käyttäjän lisäys viestiin 30.7.2016 klo 15:01:07
Karkas,mutta kun kompuuteri vilkuttelee mootorin häirövaloa ja koodi vittaa siihen
kaasuläppäkoteloon niin purin paskan.
Eli ei enää tarvii ihmetellä että se on susi jo syntyessään;
Siis kotelon kierrätyspuoli oli sitä mustaa ,tahmeaa piennäköistä mössöä täynnä
siis ajatelin että jos ajan autolla vielä sen 100 000km,kun nyt on mitarissa 98 000km ,siis se putki tukkeutuu kokonaan.
Puhdistin ja kaavion mössön pois varmaan noin puoli kiloa ja samaa mustaa mössöä myös imusarjassa jonka puhdistus oli vaikeampaa mutta bensa tuntui
räjäyttäjän aineelta sain sillä myös imusarjan kiiltäväksi.
Avasin myös sen läppäkotelon elektroniikan osan se oli kuin uusi ja liitimet myös.
No sitten järkeni käytin ja mietin kuinka sitä voi parantaa no maalasin koko elektroni yksikön ,kun sattui olemaan nopeasti kuivuvalla maalilla ja kaikki liitimien
saumat saivat lisä tiivisteet .
Eli mitä tästä opimme,minusta ei ole normaalia että siinä kotelossa on paskaa noin
hirveästi putken pinta-ala pienenee ja varmaan se mönjä inrtoilee läntteinä ja menee imuilman mukana koneeseen .
Mutta Fiatti on Iveco tai päinvastoin ,kempä tietäis sen ?.
Käyttäjän lisäys viestiin 30.7.2016 klo 15:04:30
Niin minulla on nyt sellinen mielikuva tuosta kaasuläppäkotelosta että se pitää
puhdistaa noin 100 000km paikkeilla ,muuten putket ovat melkein tukossa siitä
mönjästä,mutta voihan sen vaihtaakin puhtaaseen osaan.
Käyttäjän lisäys viestiin 30.7.2016 klo 19:09:01
Siispä niin aikani pähkilin ja tuohon tautiin ei ole kuin yksi lääke;ventiiliin tulppaus.