Ei pitäisi olla vaikeaa tuo vianhaku jos startti naksahtaa uudemissa ducatoissa.
Siis niissä on se hätäapu sartti liitäntä siinä muoviosan alla, josta voi startata jos
epäilee akun,sen lattiankotelossa olevan tyhjä,tai lopussa.
Lattianalla oleva akku on maadoitettu siihen lattiaan/autonrunkoon ja se on yleensä kuiva ja hyvä paikka.
Kun se auton mootorin maakaapeli on siinä vaihdelaatikon ,ilmaputsarin tienoilla
ja senkin kunnon testaus ei ihme mittattareida vaadi;
Tavallinen ns, 12V testimeisseli tai itsetehty testilamppu vaikka 5w on hyvä työkalu siihen.
Siis se testilamppu laitetaan mootoriin kiinni,puhtaaseen puhdistettuun paikkaan ja auton runkoon ja sitten taas starttaamaan,lamppu ei saisi palaa tai hehkua startatessa,jos ei syty eikä hehku auton mootori on samassa potentiaalissa korin kanssa:maadoitus on kunnossa!..
Siis työkalut autosähkötöissä ei paljoa maksa,ei edes ne vikakoodin lukijat ,siis
vähällä vaivalla säästää ne kalliit autosähköliikeitten laskut.
Netti on täynnä tietoa ja vinkkejä !.