Jääkaappipakasti naksuu ja naksuu jne.

MATTILA JARI 26.02.2016 09:59

Moi Ei tämä nyt tänne ihan kuulu mutta kun toi meidän Whirlpool jääkaappipakastin naksuu eikä valmistaja ota mitään kantaa että korjais sen tai vaihtais uuteen ?? 10 kk vanha laite. Täältä voi kuunnella:

https://www.youtube.com/watch?v=zS7DOYI7Yv8&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=w-jqHkRDaUc&feature=youtu.be

SUOMALAINEN RITVA 26.02.2016 20:46

tuohan takuu alainen jääkaappi ota myyjään yhteys

NIEMINEN PENTTI 26.02.2016 21:29

Mulla oliaikanaan Soliferin asuntovaunussa kanssa semmonen nakutus päällä koko ajan . Siellä oli semmoinen puolen tulitikkuaskin kokoinen sininen rasia , oliko se rele , en tiedä . Se vaihdettiin , maksoi n. 300 Ruotsin kurnua. Sanoivat että se ei tunnista että liekki on päällä , sytytti uudelleen koko ajan.Vika poistui.

MATTILA JARI 27.02.2016 08:30

Moro

Olen jo kinannut valmistajan kanssa n.3kk, reklamaatio on tehty ja nyt homma jatkuu kuluttajasuoja asiamiesten johdolla uusille urille. Ps. termostaattikin on sökö, kaappi max. asetuksilla 6-7.5 astetta. Homma tyssäsi siihen kun Whirlpoolin valtuuttama huoltoliike (iäkäs asentaja) raportoi heille että kaappi on kunnossa vaikka ei ole ?? Nyt on huoltoliike vaihtunut pitkän väännön tuloksena, saas nähdä kuinkä käy.

Älkää koskaa ottako muuhun yhteyttä kuin siihen liikkeeseen mistä olette tuotteen ostaneet, he ovat velvollisia hoitamaan takuuasiat eikä sinun itse tarvitse kenenkään muun kanssa kinata. Gigantti usutti minut Whirlpoolin kimppuun ja menin siihen halpaan. Nyt Gigantti hoitaa sitä niinkuin kuuluukin eikä minun.

HAAPANEN TIMO 28.02.2016 07:43

Luultavasti ääni syntyy kaapin muoviosista lämpötilan muuttuessa kompuran käynnin jälkeen. Oma pakastimeni naksuttelee samalla tavalla.

@timppa

MATTILA JARI 28.02.2016 08:42

Moi !

Jos en takuuaikana vie asiaa koppuun niin me asiakkaat saamme kuunnella naksuvia jääkaappeja lopun ikää,. Kyllä tänä päivänä osataan tehdä myös naksumattomia, Selvä virhe tuotannossa, se pitää vain valmistajan myöntää.

MATTILA JARI 20.03.2016 07:25

Moro Saatii vihdoinkin asia päätökseen, Gigantti purkasi kaupan täydellä hinnalla. Asia ratkesi siihen kun kuningaskuluttaja ohjelma lupasi tulla tekemään ohjelman pätkän kun päätös tulee kuluttajariitalautakunnasta. Nyt surraa Bosch eikä naksu ja kylmää on.

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen tai vierailijoille tarkoitettuun Facebook-tunnistautumiseen.