Avainvalo
HUHTANEN JUHA
08.08.2015 17:43
Avaimen kuva ja code-teksti jää joskus palamaan tai vilkahtelee ajossa,ei siis estä käyntiinlähtöä joten lienee kosketus- tai kosteusvika jossain liittimessä ,joten mistähän päin ko liitosta kannattaisi alkaa etsiskelemään.
JANHONEN MATTI
08.08.2015 18:45
Koeta ensin sitä yksinkertaisinta konstia, ota akun miinuskaapeli irti joksikin aikaa.
Koeta myös dieselpumpun päähän tulevien johtojen liitosten kunto ja kuivaa jos on tarvis.
HAAPANEN TIMO
08.08.2015 21:23
Tojo, volkkari, nissani, dukaatti, mersu, ja onko tältä vuosituhannelata??
@timppa
HUHTANEN JUHA
09.08.2015 05:56
POIKULAINEN ESA
09.08.2015 06:26
Onko koskaan vaihdettu paristoa avaimeen. Kai siinä on käynistyksen esto.
POIKULAINEN ESA
09.08.2015 06:50
Mulla itsellä näytti kanssa koetaulussa avaimen kuvaa välillä ajaessa.
Mulla on avaimeton käynnistys henkilö autossa ja kun pariston vaihto kapulaan niin ongelmat loppu.
TOIVONEN MARTTI
09.08.2015 09:10
Kaikissa käynnistyksen estolla olevissa autoissa ei taida olla patteria avaimessa. Jos virtalukon ympärillä on magneettikentän tekevä lähde ja avaimessa RFID-siru ei patteria tarvita. Sähkömagneettinen kenttä saa avaimen paljastamaan identiteettinsä ja jos se on oikea käynnistyksenesto menee pois päältä.
Tämä noin mistään tietämättömän maallikon selittämänä. Systeemi on sama kuin markettien varashälyttimissä: tavarassa on siru ja portti tekee kentän. Tavarahihna hoitaa kassan kautta kulkevalle tavaralle "maksetun" identiteetin.
Edelleen maallikon tekstiä...
Ja tuohon ajonestovalon syttymiseen ja sammumiseen ajon aikana ei mulla ole mitään annettavaa,
mot
KAUPPI ERKKI
09.08.2015 10:52
Ducatoissa ennen yhteispaine ruiskutukseen siirtymistä 2001 alaspäin malleissa esto on syöttöpumpun päässä joka on mahdollista purkaa mekaanisesti purkamalla jakopään ja irrottamalla syöttöpumpun, toimenpide vaatii kuitenkin usean tunnin työn mutta eipähän tarvitse sen jälkeen pelätä että jää taipaleelle.