- Etusivu »
- Etuteltan puheet »
- Matkailuautot »
- Caravan Koeajo Rapido V62
Caravan Koeajo Rapido V62
Moikka,
Tässä syyskauden ensimmäinen Caravan Koeajo jakso. Esittelyssä Rapidon uusi retkiautomalli V62.
https://youtu.be/ZFnTCf5ZbQc
Kattelin tuo videon ajatuksella, ja nyt muutama komentti, koska on vähän hengenheimolaisuutta peltikuoreen, nehän on jo kohta yhtäpitkiä, kun peruinteiset
Tuo petimalli on uusi peltikuoressa, vaikka vanha jo poistunut perinteisissä, ja juuri muutaman syyn takia mikä oma kokemus.
Petin korkeus. Kuten puolison kommentit, että sinne pittää korkealle kontata, ja yrittää pedata se sänky joka aamu.
Mikäli sitten tarviit jotain noista komerosta, niin konttaa sinne taas.
Tuo petin astinlauta tuosa mallissa olisi saanut jäähä pois, koska kuten itsekkin huomasit kohtalaisen pituisena, niin se on enempi turha huonosti toimiva krumeluuri, joka takertelijana taatusti kirotaan tosikäytössä, jos käyettään ollenkaan.
Jos niin reilun korkuinen astin, vaikka se vaatekaappi olsii pienentynny.
Olisi parempi, ja miksei ei valmistaja hoksi missään, että antaa vaihtoehtoina matalamman petin, vaikka tavaratila olisi matalampi, koska kuten meillä hyvin pärjää, ihan pienelläkin, ja jos paljon tavaraa, niin teline, ja boksi perään
Tosin nykypolvet alkaa olla naisissakin jo parin metrin tietämissä, niin heillähän ei haittaa tuo.
Vessaa aiemmin kun kahtelin myyntikuvia, aaattelin, että kaponen, mutta nääkyyyhän tuonne mahtuvan, ja jalkatilaa on, eli jopa parempi kun meillä. No suikuttelu...
Tuo liukuoven edessä oleva kaasupullokaappi, on kyllä täysin väärin paikassaan. Kun menet sisään, tai ulos, avaa koko ovi..
Kun sääskiverkkoa, niin rullaa se aina täysin auki, joka kerta, eli se kaappi oven takalaitaan, sihen kaapin kylykeen, ja siihen päälle oisi saanut jopa yläkaapin, kuten meillä, ja homma toimii paljo paremmin.
Voi jopa laittaa sitten siihen kaasupullokaapin, ja yläkaapin väliin pleksin talveksi, niin olisi aukko pienentynny
Ilmeisesti keski, ja eteläeurooppaan, misä pakkanen ei höngi, eikä sääsket hyökkää kaverina isosta lävestä, ja harrastavat illan istujaisia, jossa porukkaa enempi kertyy, niin istumatilaa tarvitaan.
Sehän perinteisisäkn on muotia, että olohuoneellinen sohvia on oleskelutilasa, ja sitä pöytää kierrellään kulkiisa kun karusellia.
Olihan tämä aika kriittinen puhe, mutta jos valmistaja lukeee, niin ehkä jopa auttaa.
Tp
Tämä auto oli jo aiemmin esillä tällä palstalla ja siinäkin kokeneet liukuovimiehet tuomitsivat pullokotelon tykkänään.
Jo pelkästään se että joka kerralla ovi pitää vetää täysin auki on kestämätöntä ilman sadetta, pakkasta tai hyttysiäkin. Ovesta kuljetaan parhaimmillaan kymmeniä kertoja päivässä.
@timppa
Niijnhän se on, ja tuo auton ylöspäin kapeneva malli, ja se että ovi on ylös asti, niin sateeella sisään tulee heleposti kosteutta, tämäkin on oma kokemus.
Kun moitiskelin, niin jäi kehu pois, eli hellan sijainti samaan tapaan kun se on perinteisissä nykyään, ja tavallaan tuo kävelytilaa, lisäksi työn latu näytti hyvältä.
Tosin hellasysteemi ei ehkä noine laskutiloineen saane kaikilta emänniltä kehuja, kun työtaso peittää hellan, mutta en arvioi enempää, koska keittiöasioisa en ole ammattimies läheskään.
Jos tuossa olisi aitona kahden hengen autona pois turhasohva, ja hella kaappi isompi, että kaasupullot sen sisällä, nin sen ovensuun jakkaran tilalla voisi olla vaikka kapea vaatekaappi joka kaventaisi ovireikää
Olisi tilan tuntu toinen, koska uskoisin tuon pöytäpetin nukkujan hermiostuvan kun jalkopäässä availlaan tuota liukuovea yöllä pakkasella, sateella, ja hytysaikaan.
Eli nuo eivät ole perheautoja
Tuossa kahtelin myyntisivuja, ja alkaa kuten tuokin, jo lähes 80 000 ööriä, että hinta on kohillaan kohta. Niin olihan se kallimpikin, tosin laatuauto.
https://www.nettikaravaani.com/mercus/premium-737-camper/1553028. Tosin logiikkaa en ymmärrä kahden hengen auto, ja rekisteröity neljälle
Tuosa vihje, teeppäs koeajo tuolla, on loihevan näkönen kulkija.
Tp
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen tai vierailijoille tarkoitettuun Facebook-tunnistautumiseen.