Niimpä. Kyllä on hyvä, että on tarjontaa tuohonkin malliin, ikäänkuin kuusvetosen sotakuorma auton alustaisen, ja normaalin etuvedon väliin.
Syysliukkailla on erittäin hyvä neliveto. Kyllä kulkee Norjassakin, kun vielä hilut joka kinttuun
Iso takatalli sikäli, että jos kantavuutta on, nin tavaraa mahtuu, eikä menoa haittaa, miten pysynevät hyllyillä, mutta onhan mahollista modifoida sidontalenkkejä.
Tuli mieleen, että myyjän kannatta neuvoa, kun ajelee tuolla metsätiellä, ettei ylälaita asunnosta kopistele ikihongan kylkeä kallistellesssa.
Käy kuten Suomelle, kuin juoksi päänsä päin karjalan mäntyä
Makuuhuoneen petit, nin pitää muistaa ylös noustessa aamusella, että katto on otsaa kovempi luullakseni.
Mutta siihen oppii, vaikka itse en opi kai koskaan omasta, etten kävelisi keittiön yläkaapin luukkuun, joka on osunut otsalohkoon kai 347 kertaa suunnilleen. Mutta oma syy, miksen laita saranoita jotka nostavat luukun kattoon.
Miten naisväki petailee nuo korkeat pedit, ja käy taka yläkaapeille, on oman kokemuksen mukaan auton vaihdon arvoinen asia.
Nyt on hyvä matalat sängyt kahtapuolta käytävää, vaikka tavaratila onkin olematon, mutta saahan koukun, ja kärryn perään, jos haittaa.
Tuo pedin jalkapään komero, missä aukeaa katto. Kuinkahan kun on lakanat, peitteet paikollaan.
Siinäkin on omakohtaista, kun omassa latoseisojassa täytän vesisäiliön, ja siirtelen patjaa petivaatteineen, en kertaakaan ole osannu laittaa hyvin takasin.
Hyviä koeajoja, pikkusen ylisanoineen, mutta asiallisia
Tp