ARTO NIESMANN+BISCHOFF AUTOT
LAUKKANEN MAURI
23.09.2006 20:02
Iski se auton vaihto kuume ja se ARTO pitää saada vaikka täytyis myydä tuhkat pesästä!
Milaisia kokemuksia siitä on muilla ? EI taida olla mikään talviauto testin voittaja ehdokas, vaikka hinnan mukaan niin pitäisi olla!
Eristys on vain 30mm,ympäri auton ja se kaksois pohja,joa se autaa vähän pakasella?.
Olisipa kiva kuula hyvät ja huonot puolet kyseisestä autosta.
Autokuume terveisin m laukkanen
KALLELA PENTTI
23.09.2006 20:43
Eikös Flairissa ole paksummat eristeet....? ainakin cloussa......
LAUKKANEN MAURI
23.09.2006 21:22
Kyllä se ARTO on esiteitten mukaan se vaatiamaton 30mm, ja jos siirytään Flairiin niin olet oikeassa!
ANTIKAINEN ESKO
24.09.2006 22:20
Suosittelen siirtymistä pääraiteelle eli saman konsernin päämerkkiin Hymeriin. Arto 59G:tä lähinnä vastaava malli on Hymermobil B SL 514 SL. Takavuode on kahdelle, Artossa vain yhdelle. Etuvuode on hieman suurempi. "Oman" auton suunnittelumahdollisuudet merkittävästi suuremmat. Hinta hieman edullisempi. Uusissa malleissa eristysvahvuutta lisätty vielä 5 mm. Sisustuksen sävyt valoisat. Tutustu!
VIRTA URPO
27.09.2006 23:36
Tietyssä "saksan rahvaan pelissä" jopa 110 mm eriste foam lattiassa ja lähes 40mm kahtapuolen seinissä ja katossa vakiona. Lisäksi keskimäärin muita 70-100 mm leveämpi. Avarampi sisältä ja ei tarvii töniä / mahtuu ohitteleen. T:Eura Mobilisti vm-06
Antero Mustonen
24.05.2017 22:50
Mitä kokemuksia on Ivecon tekniikasta, ison auton saa yhdellä taka-akselilla. Esim. ilmajousitus, ajettavuus jne.