Kyllä. Tuo on hyvä. Tosin. kerettiläisesti ajatellen hieman Kortti on hinnaltaan reippaan tonnin, jotenka lie jos aikoo ostaa auton, niin no.
Toisaalta koskaan ei lisäkoulutus, etenkin kun ollaan niinsanotusti keski iän huonommalla puolen, ja tulevaisuuden yli 3500 kiloiset ovat luokkaa yli 7 metrisiä.
Uudet koriratkaisut ovat keventämässä painoja. Karavaanilehellä puheltiin uusimmasta isekantavasta innovaatiosta, jossa jopa yli 8 metriset ovat alle 3500 kilosia, ja kuten kabella jo leveys 2,5 metriä.
Siis mitoiltaan kuorma-autoja.
Minä en niinkää tuijotaisi painoa, vaikka 4000 olisi sopiva, mutta 5 tonninen on jo, eikä tule menemään läpi, vaan mittoja mikä olisi sen C1 luokan koko
4 tonnia, ja alle 8 metriä 2,35 leveä olisi yläraja järkevään mittaan, koska en usko, että saman mittaluokan jakeluauton kuljettajalta vaaditaan C kortti, mutta matka-autolta ei.
Ei poijjaat, jos tarvii, niin tonnin kurssi, ja sitten matkaan.
Tosin hirven ammuntakokeestakin jätettiin kolme, seisovan 20 sekunttia, ja kolmen liikkuvan maalin koe pois, ja korvattiin paikallaan seisovalla kokeella, 4 laukausta tuelta puolen toista minuutin aikana ensimmäisestä paukusta viimeiseen, ja tuki saa olla mikä vain, mutta ei ruuvipenkki.
Ilkeät puheet, että vanhat vaikutusvaltaiset herrat kun liikkuvat eivät onnistuneet, niin tehtiin koe, joka varmasti onnistuu.
Joten ehkäpä sitten paino korotus.
Toivopoika