3850 kg

AHONEN KAI 18.03.2008 23:29

Millaiset jälleenmyyntimahdollisuudet olisi aikanaan tuollaisella kuorma-autokortin vaativalla kulkupelillä verrattuna samaan kulkupeliin 3500 kiloisena?

PS: Vieno pyyntö: josko tyhjänlöpisijät eivät kovasti aktivoituisi, kun oikeesti vituttaa nettivaanarit ;)) ja toinen perään ;))

LAHTI ANTTI 18.03.2008 23:52

Huonot!!!!!!!!

AHOLA JARI 19.03.2008 00:11

Samaa mietin kun viime kesänä pohdin uuden auton myyjän antamia rekisteröintimahdollisuuksia - 3.500kg vai 4.300kg

3,5tn etuja/haittoja olivat:

b-kortti 100km/h pienempi dsl-vero hlömäärä kuitenkin sama 6/6 (vyöt kaikille) kantavuus 550 kg

4,3 tn olivat:

kantavuus 1.350 kg ei talvirengaspakkoa ilmeissesti sivupenkki mahdollinen ajonaikainen istuinpaikka (jos on sellainen) dsl-vero isompi (ja tuleva ajoneuvoveron perusosa, jos painoperustainen) C1/C -kortti 80km/h perävaunu >750 kg vaatii "rekkakortin/väli-E:n" C1E/CE talvirenkaiden kantavuusindex voi olla ongelma (akselimassat suuret)

? Epäselväksi jäi katsastuksen osalta; onko M1 >3,5tn vapaavuosia? ?? Autovakuuutus sama, mutta liikennevakuutus saattaa olla erihintainen?

Rekisteröin 3,5tonnisena, mutta muuttaa voi..

AHONEN KAI 19.03.2008 00:29

Hyviä pointteja nuo, harmittaa tuo painoraja, kun kaikki hyvin tehdyt (ei pahvia) autot (etsin kirkkaasti alle 7 metristä) ovat yli 3500kg:n painoluokassa.

NISSINEN JUHA 19.03.2008 08:10

Jos muutat painon 3500 t- 3850 t. Voihan taas ennen myyntiä / vaihtoa muuttaa takaisin 3500 tonniseksi.

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen tai vierailijoille tarkoitettuun Facebook-tunnistautumiseen.