Hyvä Finnlines!

SILMUNEN HANNU 10.06.2011 22:30

Kirjoitin tuolla yhteen ketjuun miten meille myytiin laivamatka Kapellskäristä Naantaliin yölle, jolloin laivaa ei lainkaan kulkenut, ja siitä aiheitui meille kaikenlaista harmia.

Kirjoitin siitä laivayhtiölle sähköpostia toukokuun alussa, soittelimme perään pari kertaa ja nyt sain heiltä viestin, missä he pahoittelevat kaikkea hyvin paljon, ja luonnollisesti hyvittävät maksamamme mutta heidän virheensä vuoksi käyttämättä jääneen laivamatkan SEKÄ kompensaationa meille aiheutuneesta harmista tarjoavat veloituksetta meille seuraavan laivamatkamme!

Näin sitä pitää, ja nyt heidän puhelinpalvelunsakin pelaa hienosti!

T.Kaarina

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen tai vierailijoille tarkoitettuun Facebook-tunnistautumiseen.