Stena Linen asiakaskortti.

HAAPANEN TIMO 05.11.2013 16:24

Kesän jälkeen ekaa kertaa yritin katsella Stenan tarjouksia. Hirmuisen hankalasti oli mun mielestäni löydettävissä kohta jossa kirjaudun.

Se ei ole jossain vaiheessa näkyvä Extranet kirjautumislaatikko, Extranet on firmoille tarkoitettu.

Jos jollain asiakkaalla on samoja vaikeuksia, laita linkki talteen

http://www.stenaline.co.uk/ferry/my-login/

Samalta sivulta voi rekisteröityä, mun mielestäni kannattavaa, eikä maksa mitään. Tarjouksia ei ainakaan kesällä nähnyt ellei kirjautunut

Vielä linkki rekisteröitymiseen. https://www.stenaline.se/pib/MyPages.aspx?lang=sv&SalesOwner=1&signup=y

Ja pääsivu, mun mielestäni aika hankala. http://www.stenaline.com/stena-line/

@timppa

ESKOLA PENTTI 05.11.2013 18:10

Kiitos, Timppa, hyvästä vinkistä! Katselin tuossa menny viikolla po. sivuja, mutta eivät kyllä heti "auenneet" minulle. Nyt on homma hanskassa ja rekisteröinti tehty.

HALINEN HARRI 06.11.2013 14:40

Tilasin matkan ja asiakaskortin Stenalta yli vuosi sitten. Matkaa ei sitten löytynyt varauksista eikä korttia ole koskaan tullut.
Sen sijaan sähköpostia ja tiliotteita tulee. Sähköposteihin ei vastata. Ajattelin käydä head officessa henkilökohtaisesti ensi kerralla dokumenttien keralla.

HAAPANEN TIMO 06.11.2013 17:05

Varauksessasi meni sitten jotain pieleen, tuleehan aina vahvistus heti sähköpostiin.

Kirjaudu salasanoillasi tuolta ylempää. Ellei sivu tunnuksiasi hyväksy, rekisteröidy uudelleen. Korttiahan ei välttämättä tarvittakaan, asiakasnumero näkyy heti kun olet kirjautunut, ja varaus menee muutenkin kirjautumisen jälkeen kanta-asiakkaan tiedoilla.

Näyttäisi edelleen olevan ettei tarjouksia näe kuin kirjautuneena. Mitään erityistä ei nyt ole tarjollakaan.

@timppa

HALINEN HARRI 06.11.2013 19:17

Meinaan vaan kun varmaan muutenkin Göteborgiin matka käy niin antaisi tehtävän siellä olevalle pääjohtajalle. Tulee samalla testattua hänen kykynsä hoitaa vaativia työtehtäviä.

Niin siis sähköpostiosoite meni perille kun alkoi tulla viestejä! Vaan sattuuhan noita virheitä itsellekin.

HAAPANEN TIMO 06.11.2013 20:11

Niin, mutta menikö rekisteröityminen. Sen tarkastat helposti kokeilemalla.

@timppa

HALINEN HARRI 06.11.2013 22:12

Kone on vaihtunut sen jälkeen ja on nyt kaukana ja siellä myös kaikki tiedot.

AHOLA JARI 07.11.2013 09:51

Jos seuraa brittisivujen offereita (.. .co.uk), ei varmaan mitään kiinnostavaa löydy..

Ainakin omat retket on kulkenut Ruotsin kautta, joten tarjouksetkin; http://www.stenaline.se/farja/

TAINI MATTI 28.01.2014 01:05

http://www.directferries.fi/stena_line.htm Tuolla linkillä mielestäni helppo löytää mm. matkat Latviasta Saksaan ja päinvastoin. Katselin, päättääkseni kohtapuoliin...

HALINEN HARRI 28.01.2014 10:22

Matti, jos laivayhtiöllä on joku, esim. kanta-asiakas/rekisteröityneen asiakkaan tarjous meneillä sitä taitaa olla vaikea saada directferriesiltä. Eihän nuo säästöt ole suuren suuria, mutta parhaimmillaan kymppejä.

HAAPANEN TIMO 28.01.2014 19:46

Kyllä Direct Ferries siitä välistä siivunsa ottaa.

@timppa

HALINEN HARRI 28.01.2014 19:58

Tätähän minä juuri sanoin.

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen tai vierailijoille tarkoitettuun Facebook-tunnistautumiseen.